Rynek telewizyjnych zakupów w górę

Do 2012 roku dochody na rynku telewizyjnych zakupów w EuropieZachodniej zwiększą się o 54 procent, do poziomu 6,4 miliarda euro.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawiły w raporcie 'TV shopping in WesternEurope: Market forecasts and assessment to 2012' firmy badawczeScreen Digest i Goldmedia, które szacują że obecnie w krajachEuropy Zachodniej istnieje 65 zakupowych kanałów telewizyjnychnadających 24 godziny na dobę - informuje serwis TechRadar.

Z liczbą 40 kanałów i wartością ponad 1,5 miliarda euro wubiegłym roku, największym i najbardziej konkurencyjnym rynkiemjest tutaj Wielka Brytania, a najważniejsi tamtejsi rynkowi graczeto QVC, Ideal Shopping Direct i Sit-up TV. Z kolei drugi największyeuropejski rynek to Niemcy, gdzie dominują HSE24 i QVC.

Z raportu wynika również, że w roku 2007 przeciętna telewizyjnasprzedaż na jednego mieszkańca Europy Zachodniej wyniosła 12 euro,a najwyższą średnią - 25 euro na osobę - odnotowano w WielkiejBrytanii.

źródło: TechRadar

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu