SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Saatchi & Saatchi dla XTB

Dom maklerski XTB rozstrzygnął przetarg reklamowy, w którym do współpracy wybrał agencję Saatchi & Saatchi.

Article

Celem przetargu było wyłonienie agencji, która udzieli klientowi wsparcia komunikacyjnego na poziomie globalnym. Do przetargu zaproszono Leo Burnett, Havas Warsaw, Agencję Warszawa, Scholz & Friends i Saatchi & Saatchi. Dwie ostatnie z wymienionych agencji znalazło się w finale.

Do zadań wybranej w przetargu Saatchi&Saatchi będzie należało wsparcie w stworzeniu i realizacji platformy komunikacji dla XTB w latach 2020-2021. Umowę podpisano na dwa lata.

Pierwsze efekty działań agencji mają być widoczne po wakacjach.

Dom maklerski XTB realizował w 2016 roku projekt edukacyjny z udziałem piłkarza Grzegorza Krychowiaka. Akcję wspierała kampania w internecie przygotowana przez iProspect (Dentsu Aegis Network Polska).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi dla XTB

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl