SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SABMiller rewiduje medialne zobowiązania w Europie

SABMiller rozpoczął przegląd swoich europejskich zobowiązań medialnych. Wartość medialnego budżetu koncernu piwowarskiego w Europie szacuje się na około 60 milionów euro.

Firma, znana z takich marek jak Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro czy Grolsch, skontaktowała się już z domami mediowymi przed ogłoszeniem przetargu, który będzie miał na celu przekazanie budżetu jednej agencji. Obecnie SABMiller na różnych rynkach współpracuje z różnymi firmami.

Przegląd obejmuje Wielką Brytanię, Irlandię, Włochy, Węgry, Czechy, Polskę, Rumunię, Holandię i Słowację.

Dołącz do dyskusji: SABMiller rewiduje medialne zobowiązania w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl