SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SABMiller wybiera The Bank

Agencja The Bank będzie odpowiedzialna za globalne budżety reklamowe należących do koncernu piwowarskiego SABMiller marek Grolsch i Pilsner Urquell.

Obie marki wcześniej nie miały przydzielonej żadnej agencji reklamowej na skalę międzynarodową.

Dzięki zwycięstwie w przetargu The Bank będzie obsługiwać w sumie trzy należące do koncernu marki, jako że od 2004 roku agencja odpowiedzialna jest również za globalny budżet Peroni Nastro Azzurro.

"Już trwają przygotowania do wyraźnie różniących się, a zarazem jednakowo interesujących kampanii dla marek Pilsner Urquell i Grolsch, które będą angażować docelową grupę konsumentów na naszych rynkach" - zapowiedział Chris Taylor, dyrektor w SABMiller.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: SABMiller wybiera The Bank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl