SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie agencje z nagrodami SABRE Awards 2020

W tegorocznej edycji branżowych nagród SABRE Awards 2020 nagrodzono polskie projekty autorstwa agencji: MSL, Public Dialog i El Padre, Walk PR, Warsaw Creatives, Walk with David, MJCC, Grayling Poland, Clue PR, Vision Group. Wyróżnienia Agencji Roku i Dekady trafiły do Hill+Knowlton Strategies.

Article

Hill+Knowlton Strategies zdobyła tytuł Agencji Dekady oraz Agencji Roku 2020 w regionie Pan-EMEA podczas ceremonii EMEA SABRE Awards 2020. H+K uzyskała tytuł Agencji Roku 2020 w regionie Pan-EMEA po raz czwarty w ciągu ostatnich pięciu lat, a także została uznana za Agencję Dekady w regionie EMEA.

W kategorii Baltic wyróżniono trzy kampanie z Polski. Public Dialog El Padre otrzymały nagrodę  za kampanię "Mali ratownicy" dla Volkswagen Group Poland. MSL Poland nagrodzono za projekt „Death Stranding weather forecast” stworzony dla Sony Interactive Entertainment Poland.

Również w kategorii Baltic agencje Walk PR, Warsaw Creatives, Walk with David wyróżniono za akcję #createthepath dla marki CUPRA.

Kampania „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana przez MSL dla ArcelorMittal Poland, zdobyła statuetkę w kategorii „Chemicals & Industrials”.

W kategorii "Food Service" nagrodę otrzymała agencja MJCC za realizację dla McDonald’s.

Kampania “Levelling the Playing Field in the Taxi Market" agencji Grayling dla Free Now otrzymała nagrodę w kategorii "Transport i Logistyka".

W kategorii "Healthcare Providers" nagrodzono Clue PR za projekt dla Fundacji Spełnionych Marzeń. Agencję Vision Group nagrodzono w kategorii "Government Agencies" za kampanię dla Fundacji Kulskich.

Ceremonia rozdania nagród EMEA SABRE Awards 2020 organizowana jest przez PRovoke Media (dawniej Holmes Report).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polskie agencje z nagrodami SABRE Awards 2020

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl