SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sales Link pokazuje swoje wirtualne oblicze

Pod hasłem 'Nie uwierzysz póki nie zobaczysz' agencja field marketingowa Sales Link uruchomiła swoją stronę internetową.

Całość strony została zaprojektowana i wykonana samodzielnie przez agencję.

Na stronie internetowej www.saleslink.pl można między innymi znaleźć informacje dotyczące agencji z podziałem na główne obszary działań: animacja, degustacja sampling i event.

Na stronie zostały zaprezentowane najciekawsze projekty zrealizowane przez agencję m.in. dla marki: Knorr, Bacardi, Żubr czy NIVEA. Agencja tym samym udowadnia, że działania field marketingowe poza doskonałymi wynikami, mogą być jednocześnie niezwykle kreatywne. Launch strony wspiera kampania Direct Mail oraz działania e – marketingowe - podano w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Sales Link pokazuje swoje wirtualne oblicze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl