SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Salomon reklamuje się hasłem „Time to play #theSalomonWay”

Marka odzieży outdoorowej promuje się jesienną kampanią pod hasłem „Time to play #theSalomonWay”. Akcji towarzyszy konkurs. Za realizację odpowiada agencja Eskadra.

Akcji towarzyszy konkurs, w którym klienci marki codziennie mają okazję wygrać outdoorowy plecak. Nagrodą główną w zabawie jest wycieczka dla dwóch osób do Machu Picchu.

Głównym celem kampanii jest przełamywanie starych schematów i stereotypów. Marka walczy z nimi i zachęca klientów do aktywnego wypoczynku takimi hasłami jak: „Kobiety to słaba płeć? BZDURA!, Ubieraj się zgodnie z własnym DRESS CODE'EM!, Męskie sprawy tylko dla prawdziwych macho? A SKĄD! czy Znajdź swój prawdziwy OPEN SPACE, gdzie będziesz SAM NA SAM z naturą!.”

Przy realizacji kampanii Salomon współpracuje z agencją Eskadra. Do jej zadań należało zaimplementowanie globalnej adresowanej do kobiet kampanii „Any Path Your Way”na rynek polski oraz poszerzenie grupy docelowej o mężczyzn. Powstała koncepcja i kreacja pod nowym hasłem: #theSalomonWay. Eskadra opracowała również mechanikę konkursową oraz zajęła się obsługą mediów.

 

Dołącz do dyskusji: Salomon reklamuje się hasłem „Time to play #theSalomonWay”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl