SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radiowy "Salon polityczny Trójki" nadawany także w TVP3

Od poniedziałku widzowie kanału TVP3 mogą oglądać w wersji wideo radiową audycję "Salon polityczny Trójki". To poranne rozmowy z politykami nadawane w Programie Trzecim Polskiego Radia. W TVP3 ich emisja jest retransmitowana z ponaddwugodzinnym opóźnieniem.

Salon Polityczny Trójki, fot. YouTube/Polskie RadioSalon Polityczny Trójki, fot. YouTube/Polskie Radio

Program Trzeci Polskiego Radia nawiązał współpracę z Telewizją Polską. W poniedziałek, 27 lutego w ramówce TVP3 zadebiutował "Salon polityczny Trójki". To program publicystyczny, w którym prowadzone są rozmowy z politykami na temat bieżących wydarzeń dotyczących polskiej i światowej sceny politycznej. Gospodarzami audycji są wymiennie Beata Michniewicz i Bartłomiej Graczak.

- Do porannej rozmowy w "Salonie politycznym Trójki" staram się zapraszać polityków, którzy podejmują decyzje lub mają na nie wpływ i potrafią o tym mówić jasno i zrozumiale. Staram się pytać w imieniu tych, którzy nie mają takich możliwości, o sprawy, którymi żyją ludzie - mówi Beata Michniewicz.

"Salon polityczny Trójki" nadawany jest na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia od poniedziałku do piątku o godz. 8:45. W kanale TVP3 audycja w wersji wideo jest pokazywana o godz. 11.

TVP3 to regionalny kanał Telewizji Polskiej. Stację mogą oglądać abonenci platform: Polsat Box, Canal+ i Orange TV, a także sieci kablowych i IPTV. Bezpłatnie kanał TVP3 jest także dostępny dla odbiorców trzeciego multipleksu (MUX 3) naziemnej telewizji cyfrowej.

TVP z zakładanym wzrostem przychodów

W 2021 r. przychody Telewizji Polskiej zwiększyły się o 7,2 proc. do 3,25 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,7 proc. do 3,12 mld zł zysk netto skurczył się ze 198,32 do 3,89 mln zł. Nadawca otrzymał 1,71 mld zł z rekompensaty i 330 mln zł z opłat abonamentowych. Do 2016 r. TVP dostawała środki tylko z opłat abonamentowych, w minionej dekadzie było to najwyżej 444 mln zł rocznie.

W planie finansowym na ub.r. Telewizja Polska zapisała wzrost przychodów do 3,42 mld zł, zwiększyć miały się zarówno wpływy z reklam i sponsoringu, jak i rekompensaty abonamentowej. W górę miały pójść też koszty energii i usług zewnętrznych, a ze sprzedaży obligacji skarbowych nadawca spodziewał się minimum 171 mln zł straty.

Z najnowszego badania Radio Track wynika, że w okresie od listopada 2022 r. do stycznia 2023 r. udział Trójki w rynku słuchalności wyniósł 2,2 proc. i względem analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł o 0,6 pkt proc.

Dołącz do dyskusji: Radiowy "Salon polityczny Trójki" nadawany także w TVP3

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Tonący brzytwy się chwyta, słuchalność wzrośnie? - wątpliwe
odpowiedź
User
sprzątaczka
A gdzie jest pani rzecznik Monika Kuś, czy to nie ona powinna przekazywać takie wiadomości, to jest chyba nie wywiązywanie się z regulaminowych obowiązków chyba, że w ramach oszczędności nie przedłużono z nią umowy...Do zakresu działania Rzecznika Prasowego należy:1) kształtowanie wizerunku Polskiego Radia - Spółki Akcyjnej,2) wyjaśnianie działań, inicjatyw i projektów podejmowanych przez Polskie Radio - Spółkę Akcyjną, w tym przygotowywanie oświadczeń i stanowisk oraz ich upublicznianie,3) informowanie o pracach i działaniach podejmowanych przez Zarząd,4) odpowiadanie na zapytania mediów, w tym reagowanie na krytykę wyrażoną w mediach - przygotowywanie i redagowanie sprostowań, polemik oraz wyjaśnień,5) autoryzowanie wywiadów prasowych Zarządu,6) analiza informacji prasowych dotyczących działalności Zarządu,7) przygotowywanie briefów na potrzeby Zarządu,8) przygotowywanie projektów przemówień Członków Zarządu,9) udział w spotkaniach z dziennikarzami, naradach z udziałem Zarządu oraz udział w uroczystościach wskazanych przez Zarząd,10) współpraca z Wydziałem Public Relations oraz kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych. Ona nic z tego nie realizuje a kasa płynie co miesiąc na konto.
odpowiedź
User
Do sprzataczka
Spolka nie komentuje
odpowiedź