Salony Orange i TP odświeżane przez Walk The Line

W salonach Orange i Telekomunikacji Polskiej trwa wprowadzanie nowej aranżacji produktów i usług. Przygotowała ją agencja Walk The Line.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa wizualizacja salonów Orange i Telekomunikacji Polskiej ma na celu uczynienie ekspozycji oferowanych w nich produktów i usług jak najbardziej przyjazną dla klientów. Jej wdrożenie – według projektu przygotowanego przez agencję Walk The Line – poprzedziło badanie preferencji konsumenckich.

grafika

Nowa aranżacja produktów i usług jest obecnie wprowadzana w większości punktów sprzedaży Grupy TP na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?