SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Same konkrety” reklamują Bilokatę Start w Meritum Banku (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa Bilokaty Start oferowanej przez Meritum Bank. Akcję, pod hasłem „Meritum Bank. Same konkrety”, przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, K2 Media i ZenithOptimedia Group.

Article

W kampanii zalety Bilokaty Start, zgodnie z hasłem „Meritum Bank. Same konkrety”, przedstawiane są rzeczowo, bez zbędnych ozdobników. Reklamy informują, że na promowanej lokacie środki są umieszczane po połowie na dwa okresy: 3 miesiące na 5 proc. w skali roku i 12 miesięcy na 3 proc.

- W dzisiejszym świecie ludzie mają mało czasu i dużo obowiązków, więc od banku oczekują rzeczowej, prosto podanej informacji. Dlatego w swojej reklamie Meritum Bank nie zabawia publiczności, nie śpiewa piosenek, nie odgrywa scenek sytuacyjnych - komentuje Robert Szymański, kierujący w banku departamentem komunikacji marketingowej. - Nasza oferta jest konkurencyjna i niesie konkretne korzyści, którymi chcemy zainteresować klientów - podkreśla.

Akcja reklamowa jest prowadzona od początku maja w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie) oraz internecie. Jej kolejna odsłona jest planowana na czerwiec.

Kreację kampanii Meritum Bank przygotował wspólnie z agencją Scholz & Friends Warszawa, a za zakup mediów odpowiadają domy mediowe ZenithOptimedia Group (telewizja) i K2 Media (internet).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Same konkrety” reklamują Bilokatę Start w Meritum Banku (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mhm.. widzę, widzę.
o rety... pachnie szefem wszystkich szefów...
eh.. jak radośnie coś skopiować :)
10 8
odpowiedź
User
mistrz kreacji
fatalne
11 8
odpowiedź
User
zyga
facet klaszcze jak do malp
kurdupel, stylizowany na kulczyka
precz mi z oczu!
11 8
odpowiedź
User
p.
Tyle, że ta reklama kłamie. Na tej reklamie nie zarabia się 2 razy - tak byłoby gdyby ta sama złotówka była oprocentowana podwójnie. A tu połowa kwoty jest oprocentowana tak- a druga połowa tak.
11 8
odpowiedź
User
Adam
Ten facet z reklamy jest tak nieprzyjemny, że niestety wywołuje wyłącznie negatywne emocje na temat banku i jego oferty. Obleśny typ, przez którego nie można zaufać bankowi.
9 8
odpowiedź