Samsung Smart TV: Zmieniamy telewizję w intensywne doznania. Włącz się (wideo)

Samsung rozpoczął kampanię reklamujacą platformę Smart TV. Akcję pod hasłem „Zmieniamy telewizję w intensywne doznania. Włącz się” przygotowały firmy Firefly Creation, Next, Starcom i Euro RSCG Sensors.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania platformy Samsung Smart TV podkreśla, że to pierwsze na polskim rynku rozwiązanie w pełni integrujące telewizję z internetem, dzięki czemu umożliwia ono oglądanie, słuchanie i surfowanie w sieci bezpośrednio na ekranie telewizora. Akcja rozpoczęła się odsłoną teaserową pod hasłem „Zmieniamy telewizję 9 maja. Włącz się”, w ramach której na stronie zmieniamytelewizje.pl umieszczono licznik odliczający dni do właściwego startu kampanii oraz logo Smart Hub – interfejsu w telewizorach Smart TV dającego nieograniczony i bezpłatny dostęp do kanałów telewizyjnych, internetu i aplikacji.

Właściwy etap działań obejmuje telewizję (spot w ogólnopolskich stacjach informacyjnych, kanałach tematycznych i kanałach HD), kina (30- i 15-sekundowe spoty przez 6 tygodni od 13 maja przed hitowymi filmami), prasę (magazyny lifestyle dla mężczyzn, tytuły biznesowe, tygodniki opinii, magazyny technologiczne i telewizyjne), internet (portale informacyjne, porównywarki cenowe, portale aukcyjne, platformy VOD, social media – Facebook, Twitter, YouTube) oraz punkty sprzedaży (elementy wyposażenia i standy z materiałami POS w wybranych sklepach).

Koncepcję kreatywną i key visual kampanii przygotowała agencja Firefly Creation, reklamy internetowe stworzyła agencja Next, która również wspólnie z agencją Euro RSCG Sensors – odpowiadającą za wsparcie PR – prowadzi działania w social media. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?