SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung uruchomił przetarg na budżet reklamowy swojej nowej komórki

Samsung prowadzi przetarg na globalny budżet reklamowy przeznaczonyna premierę nowego, nie ujawnionego jak na razie z nazwy smartfonafirmy.

O budżet rywalizują agencje CHI & Partners, Grey oraz LeoBurnett.

Według rzecznika Samsunga, ten globalny przetarg nie będzieobejmował rynku brytyjskiego, gdzie firmę obsługuje agencja BeattieMcGuinness Bungay, w 49 procentach należąca do Cheil Worldwide.

Obecnie na Wyspach reklamy Samsunga skoncentrowane są natelefonach z dotykowym ekranem typu slider z serii Tocco.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Samsung uruchomił przetarg na budżet reklamowy swojej nowej komórki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl