SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Santander Consumer Bank Polska zmienia logo, by odróżnić się od Santander Bank Polska. Reklamuje to Justyna Kowalczyk

Santander Consumer Bank Polska wprowadza logo w nowym kolorze. Chce w ten sposób odróżnić się od Santander Bank Polska (do 8 września br. Bank Zachodni WBK).

Nowe logo Santander Consumer Banku Article

Nowe logo Santander Consumer Bank to czerwony napis na białym tle (dotychczas był to biały napis na czerwonym tle). Wraz z tą zmianą zmodyfikowano wygląd strony internetowej, profili społecznościowych oraz materiałów reklamowych, na których wykorzystywane jest logo - w tym logo m.in. na szyldach oddziałów i punktów obsługi, drukach, formularzach czy wizytówkach.

Ponadto w materiałach reklamowych i na oddziałach banku eksponowane jest zdjęcie Justyny Kowalczyk, od kilku lat ambasadorki marketingowej Santander Consumer Banku (w lipcu umowę z nią przedłużono o rok). Kampania informująca o zmianie identyfikacji wizualnej jest prowadzona pod hasłem „Zmieniamy logo, nie zasady!”. Działania są skierowane zarówno do klientów, jak i partnerów biznesowych banku.

Bank podkreśla, że nie zmieniły się umowy -  wszystkie pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania aneksów , bez zmian zostają również zasady kredytowania oraz produkty i usługi, numery rachunków bankowych, daty ważności kart itp. Karty z czerwonym tłem i białym napisem logiem Santander Consumer Bank dalej pozostaną w użytku do końca ich daty ważności.

- Na przestrzeni ostatnich lat umocniliśmy się na pozycji lidera rynku kredytów konsumenckich w Polsce. Każdego roku z naszych usług korzysta 2 miliony Polaków, przy czym wielu z nich regularnie do nas powraca wystawiając w ten sposób wysoką ocenę poziomowi naszych usług. Jednocześnie jesteśmy dumni z faktu, że każdego roku ponad 500 tysięcy klientów po raz pierwszy sięga po nasze produkty w różnych kanałach sprzedaży - podkreśla Przemysław Kończal, prezes Santander Consumer Banku.

Tą zmianą Santander Consumer Bank chce odróżnić się od Santander Bank Polska – pod tą nazwą od 8 września br. funkcjonuje Bank Zachodni WBK.

Oba są od siebie zupełnie niezależne i działają w oparciu o odrębne licencje bankowe. Nie oferują i nie obsługują wzajemnie swoich produktów, także w przypadku, gdy konkretna osoba jest klientem obu banków. Zakres ofert i polityka cenowa obu instytucji są przygotowywane niezależnie.

Santander Consumer Bank koncentruje się na działalności w obszarze kredytów konsumenckich, oferując oprócz kredytów gotówkowych, ratalnych i kart kredytowych również lokaty i ubezpieczenia. Z kolei Santander Bank Polska  jako bank uniwersalny oferuje swoje produkty i usługi klientom indywidualnym, firmowym i międzynarodowym korporacjom.

Obie instytucje są częścią Grupy Santander w Polsce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Santander Consumer Bank Polska zmienia logo, by odróżnić się od Santander Bank Polska. Reklamuje to Justyna Kowalczyk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl