SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Santander szuka agencji do obsługi budżetu nowej marki

Bank Santander szuka agencji reklamowej do obsługi paneuropejskiego budżetu obejmującego działania w zakresie reklamy i marketingu bezpośredniego dla nowej, ujednoliconej usługi internetowej.

Hiszpańska grupa bankowa chce zatrudnić agencję, która jest mocno obecna na najważniejszych dla niej rynkach Europy, takich jak Hiszpania, Włochy i Wielka Brytania.

Zadaniem ostatecznie wybranej agencji będzie wypromowanie nowej usługi, która ma połączyć indywidualne internetowe marki Santandera w poszczególnych krajach (m.in. Cahoot w Wlk. Bryt. i OpenBank w Hiszpanii) w jedną ogólnoeuropejską markę banku internetowego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Santander szuka agencji do obsługi budżetu nowej marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl