SAR z internetowym serwisem konkursowym

Ruszył internetowy serwis obsługujący konkursy organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Platformę przygotowała agencja interaktywna Digital One.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Serwis uruchomiony pod adresem www.platforma.sar.org.pl pozwala wszystkim zarejestrowanym – zarówno agencjom oraz domom mediowym, jak i indywidualnym twórcom – zamieszczenie, a potem zgłoszenie prac do konkursów KTR, Effie i Media Trendy organizowanych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Prace – w formie filmów, animacji, obrazów, dźwięków i opisów – można gromadzić i przechowywać na swoim koncie, bez konieczności natychmiastowego zgłaszania ich w konkursach. Witryna jest oparta na aplikacji o nazwie Moebius stworzonej przez firmę Done, partnera tego projektu. Natomiast cały serwis przygotował D1 Technologia, dział biznesowy agencji interaktywnej Digital One.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu