Sarota PR wprowadza do Polski markę AlcoSense

Do grona klientów agencji Sarota PR dołączył AlcoSense, brytyjski producent zaawansowanych alkomatów osobistych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół agencji odpowiada za działania PR towarzyszące wprowadzeniu marki na polski rynek -  PR produktu oraz media relations. Opiekę nad obsługą AlcoSense sprawują Jacek Dembicki oraz Grzegorz Iwan.

Podpisana umowa obowiązuje do końca 2018 r.

AlcoSense zadebiutował na polskim rynku na początku kwietnia tego roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej