Satysfakcja klienta ważniejsza dla polskich firm od jakości i innowacyjności

Więcej polskich firm wskazuje wśród swoich najważniejszych wartości satysfakcję klienta niż jakość i innowacyjność - wynika z badania Ecco Network. Tymczasem w innych państwach to te dwie cechy są priorytetowe.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

39 proc. polskich firm wymienia satysfakcję klienta wśród swoich kluczowych wartości, podczas gdy jakość i innowacyjność wskazuje po 35 proc. z nich. Satysfakcja klienta jest w Polsce znacznie ważniejsza dla przedsiębiorstw niż za granicą - w 10 innych krajach (Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Austria, Hiszpania, Wielka Brytania, Ukraina, Indie i USA), w których przeprowadzono badanie, tę wartość jako priorytetową wymieniało średnio 26 proc. firm. Polskie przedsiębiorstwa znacznie bardziej niż zagraniczne skupiają się za to na przejrzystości, natomiast mniejszą wagę przykładają do odpowiedzialności społecznej. Tylko dla 6 proc. firm z Polski - czyli prawie trzykrotnie mniejszej grupy niż w innych krajach - ważne jest know-how.

grafika

Badanie "Corporate Values Index 2009" zostało przeprowadzone przez sieć firm public relations Ecco Network w ponad 3,8 tys. największych przedsiębiorstw z 14 branż działających w 11 krajach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"