Schulz Brand Friendly dla Chrupek Non Stop

Agencja Schulz Brand Friendly będzie pracować dla kolejnej marki z portfolio TBM Snack - zajmie się działaniami dla Chrupek Non Stop.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Schulz Brand Friendly dla Chrupek Non Stop

Schulz Brand Friendly pracuje dla TBM Snack od jesieni ub.r., kiedy to wygrała przetarg na obsługę reklamową tej firmy. Pierwsze działania tej agencji dla chrupek kukurydzianych Tygryski z portfolio tej firmy zrealizowano w styczniu br.

Obecnie Schulz Brand Friendly zajmie się działaniami dla marki Chrupki Non Stop. Są one adresowane do starszej niż Tygryski grupy docelowej.

Agencja będzie odpowiadać za strategię, kreację i rebranding opakowań tej marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"