SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Schulz: Nowy biznes

W krakowskiej agencji Schulz zaczynają pracę nowi sprzedawcy

Dział new business liczy teraz trzy osoby. To kolejna zmiana mająca na celu pełne wykorzystanie potencjału strategicznego i kreatywnego doświadczonej full-serwisowej agencji.
Dotychczas dział new business prowadziła Monika Popowska, która przeszła teraz do działu obsługi klienta. Zanim trafiła do Schulza była account managerem dla klientów biznesowych w warszawskiej firmie z branży IT.
W dziale new business zostaje Katarzyna Bruździńska od pięciu lat współpracuje z klientami biznesowymi, w takich branżach, jak usługi finansowe, czy materiały budowlane.
Jednym z nowych new-businessowców jest Marcin Bober. Dotychczas pracował jako tłumacz na mityngach biznesowych i targach. Biegle włada angielskim, francuskim i włoskim.
Kolejnym pracownikiem jest Michał Dąbrowski. Studiował psychologię stosowaną na UJ oraz reklamę i marketing na WSZ w Krakowie. W branży pracuje od 2002 r. Mówi po francucku i angielsku.
Agencja Schulz prowadzi działania full-service. Koncentruje się na strategii i kreacji. Działaniami Schulza kieruje hasło "Zmieniamy konsumentów w klientów". Agencja kreuje nastawienie do marki, z myślą o efektach krótko- i długoterminowych. Tworzy środowisko, które pracownicy nazywają "Brand Friendly" - ludzi o wysokich kwalifikacjach, traktujących markę klienta jak swoją własną.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Schulz: Nowy biznes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl