Schwarzkopf z okazji swoich 120. urodzin zachęca do odkrywania swojego stylu z Zuzą Kołodziejczyk i Rafałem Maślakiem

Marka produktów do włosów Schwarzkopf (Henkel Beauty Care) przygotowała kampanię #CreateYourStyle. Do współpracy w roli ambasadorów akcji zaproszono modelkę Zuzę Kołodziejczyk i modela Rafała Maślaka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kołodziejczyk i Maślak reprezentowali Polskę na specjalnym wydarzeniu, zorganizowanym z okazji 120 rocznicy powstania Schwarzkopf dla ambasadorów z całego świata.

– Jako Schwarzkopf inspirujemy do tego, by bawić się stylem, bo każdy z nas jest inny. Do współpracy przy kampanii #CreateYourStyle zaprosiliśmy ludzi o niepokornych osobowościach, którzy udowodnili, że mają odwagę postawić na swoim. Dlatego właśnie wybór Zuzy i Rafała był naturalny – mówi Karolina Markiewicz-Kuskowska, dyrektor marketingu Henkel Beauty Care.

Ambasadorzy promują markę w mediach społecznościowych i Polskę w ramach inicjatyw globalnych. Dodatkowo, Zuza Kołodziejczyk wystąpiła użyczyła wizerunku w kampanii #CreateYourStyle w internecie, prasie oraz na materiałach reklamowych w punktach sprzedaży.

W ramach kampanii przygotowano także reklamę pokazującą różnorodne osoby, dbające o swoje włosy.

Reklama była emitowana w telewizji (TVP, Polsat, kanały tematyczne), jest dostępna na kanale YouTube marki.

Producentem spotu reklamowego był e+p filmf GmbH, autorem scenariusza DDB Dusseldorf GmbH, a autorem wersji polskiej Henkel Polska. Fotografem prowadzącym sesję zdjęciową do kampanii był Armin Morbach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję