SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Semilac w gronie klientów agencji Przestrzeń

Agencja reklamowa Przestrzeń - po wygranym przetargu - przygotowała nową identyfikację, kreację i ideę nowej komunikacji dla marki Semilac.

fot.mat.pras.fot.mat.pras.

„Moc w naszych rękach” to główne hasło, które przyświeca nowej idei marki. Jak mówi Małgorzata Sakowicz, senior brand managerka Semilac, głównym celem było pokazanie mocy, jaką ma w sobie każda kobieta – bez wyjątku – a także zbudowanie więzi konsumentów z marką. 

Agencja Przestrzeń zaproponowała ideę, identyfikację wizualną, scenariusze video i hasło kampanii.

Kampania koncentruje się zarówno na formatach telewizyjnych (30 i 15-sekundowych), jak i formatach digitalowych w displayu i mediach społecznościowych. Spoty emitowane są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Produkcją filmów zajął się Spokój z Jankiem Szczeniowskim na czele. Za zakup mediów odpowiada Spark Foundry. Za strategię odpowiadał Mateusz Cukierski, projekt z ramienia agencji prowadziła Aleksandra Kiełbasińska. Oprócz komunikacji marka wystartuje w tym roku także z działaniami wspierającymi nową platformę komunikacji.  

 

Dołącz do dyskusji: Semilac w gronie klientów agencji Przestrzeń

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tubylec
to już wiadomo kto takie beznadziejne reklamy kręci. Brzydszych łap już nie było do tych lakierów? A ta afryka po co?
odpowiedź
User
Antifa
to już wiadomo kto takie beznadziejne reklamy kręci. Brzydszych łap już nie było do tych lakierów? A ta afryka po co?


Niesamowite, że ktoś potrafi coś takiego napisać. Powinieneś się wstydzić.

odpowiedź
User
hejtstop
Brawo! Super pomysł i kampania!
odpowiedź