138 tys. widzów debiutu nowego reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” w TV Puls

Premierę pierwszego odcinka nowego reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” w TV Puls oglądało 138 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
138 tys. widzów debiutu nowego reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” w TV Puls
„Seniora chatka dla 4-latka”; fot. TV Puls

W niedzielę, 12 marca br. o godz. 18.00 stacja TV Puls pokazała pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Seniora chatka dla 4-latka”. Średnia widownia emisji wyniosła 138 tys. osób. Przełożyło się to na 1,07 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę reality-show śledziło 705 tys. osób w grupie 4+.

grafika

„Seniora chatka dla 4-latka” to polska wersja „Old People’s Home for 4 Year Olds”, brytyjskiego cyklu dokumentalnego stworzonego w 2017 roku dla Channel 4. Dotychczas format został zrealizowany w 15 krajach, m.in. w Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Portugalii i Szwecji.

Widzowie programu mogą oglądać, jak mieszkańcy domu spokojnej starości codziennie przez okres kilku tygodni spędzają czas z dziećmi w wieku przedszkolnym. W trakcie trwania programu eksperci analizują postępy fizyczne i psychiczne starszych uczestników oraz rozwój małych bohaterów.

Polską wersję formatu dla Telewizji Puls realizuje Klima Media. Kolejne premierowe odcinki programu „Seniora chatka dla 4-latka” na antenie TV Puls będzie można oglądać w niedziele o godz. 18.00. Cykl będzie się składać z ośmiu godzinnych odcinków.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jezyk-i-sprezynka-serial-animowany-puls-2,7169692246673025a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu