Nowy francuski serial „Bardotka” od 14 stycznia w TVP2 (zwiastun)

W niedzielę, 14 stycznia Dwójka rozpocznie emisję nowego serialu „Bardotka” i filmowej opowieści o jednej z największych gwiazd francuskiego kina.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Nowy francuski serial „Bardotka” od 14 stycznia w TVP2 (zwiastun)
„Bardotka”; fot. materiały prasowe

„Bardotka” to sześcioodcinkowy serial biograficzny ukazujący losy najsłynniejszej francuskiej aktorki XX wieku - Brigitte Bardot, która od dziesięcioleci pozostaje symbolem Francji i tamtejszej kinematografii. Bardot znana jest także jako działaczka na rzecz ochrony praw zwierząt.

Serial rozpoczyna się w 1949 roku, kiedy 15-letnia wówczas Brigitte uczęszcza do szkoły baletowej i wychowywana jest według surowych zasad obowiązujących w mieszczańskiej rodzinie. Dziewczyna marzy o wielkiej karierze tancerki. Dzięki niezwykłej urodzie jej zdjęcie trafia na okładkę prestiżowego magazynu ELLE, a to otwiera jej drogę do świata show-biznesu i miłości.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-chirurdzy-tvp-vod-kiedy-premiera,7169447350294657a ##

Tytułową bohaterkę zagrała, aktorka młodego pokolenia francuskiej szkoły filmowej, Julia De Nunez. W serialu wystąpili również: Fabian Wolfrom, Géraldine Pailhas, Anne Le Ny, Jules Benchetrit, Yvan Attal, Hippolyte Girardot oraz Victor Belmondo. Za reżyserię i scenariusz odpowiedzialni byli Danièle Thompson oraz jej syn Christopher Thompson. Serial powstał w 2023 roku we Francji.

Emisja w niedzielne wieczory w TVP2

Premierowe odcinki „Bardotki” telewizyjna Dwójka emitować będzie w niedziele o godz. 21.10, począwszy od 14 stycznia 2024 roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu