SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lotos, UPC Polska i Sokołów partnerami miniserialu TVP1 „Gra na maksa” (wideo)

Do 11 lipca kanały Telewizji Polskiej w różnych pasmach emitują miniserial „Gra na maksa”. Produkcja powstaje we współpracy z Lotos, UPC Polska oraz marką Sokołów.

„Gra na maksa” to seria komediowych scen z życia trzydziestolatków, Maksa i Ali (w tych rolach Karolina Bacia i Marcin Korcz). Jak czytamy w opisie „Maks jest wielkim fanem futbolu. Właśnie rozpoczyna wspólne życie z Alą. Stara się sprostać oczekiwaniom dziewczyny, jednak trwa Euro i nie jest to moment, kiedy relacje z ukochaną są na pierwszym miejscu. Ala oczekuje od Maksa, że ten będzie traktował ich związek nieco poważniej. Rozumie, że chłopak musi czasem obejrzeć mecz”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Perypetie pary obserwują i komentują Jacek Laskowski - komentator Telewizji Polskiej i Sebastian Mila - były reprezentant Polski, ekspert piłkarski.

Miniserial ma podobną formułę do „Piątego stadionu” oraz „Trzeciej połowy”, które w TVP można było oglądać podczas poprzednich dużych wydarzeń piłkarskich typu Euro i Mundial.

Lotos, UPC Polska i Sokołów partnerami

„Grę na maksa” można oglądać w różnych pasmach w TVP1 i TVP2, począwszy od 11 czerwca 2021 roku. Codziennie na obu antenach pojawia nowy odcinek produkcji, każdy trwa około 4 minut. Z kolei od 21 czerwca powtórki cyklu będzie można oglądać w TVP Rozrywka i TVP Kobieta.

Cykl powstaje we współpracy z Grupą Lotos, firmą UPC Polska oraz marką Sokołów.

- ,,Gra na Maksa” to kolejny nasz projekt z obszaru branded content marketingu, który jest swojego rodzaju płaszczyzną do budowania wizerunku marki - wychodzącą poza ramy standardowej reklamy, bazująca na emocjach i zaangażowaniu. Akcja  toczy się w trakcie trwania największej imprezy sportowej w tym roku - Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2020, co tworzy doskonałe otoczenie dla marek z wiarygodnym i autentycznym przekazem - komentuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc., a TVP2 - 7,54 proc.

Dołącz do dyskusji: Lotos, UPC Polska i Sokołów partnerami miniserialu TVP1 „Gra na maksa” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
literat
Czyli mamy nowy typ seriali , których produkcja w całości opłacana jest przez sponsorów. Będziemy widzieli bohaterów serialu jak co chwile patrzą się w telewizor( który nadaje kanały z kablówki UPC) wcinając jakieś kiełbasy z Sokołowa. A kiedy wyjdą z mieszkania, to tylko po to aby zatankować auto na Lotosie.
odpowiedź