Kultowy serial animowany „Psi patrol” otrzymał zamówienie na 11 sezon

Nickelodeon zamówił 11 sezon „Psiego patrolu” i 2 sezon jego spin-offu pt. „Rubble & Crew”. Powstanie 26 półgodzinnych odcinków.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Kultowy serial animowany „Psi patrol” otrzymał zamówienie na 11 sezon
„Psi patrol”, Nickelodeon

„Psi patrol” przedstawia perypetie sześciorga bohaterskich szczeniąt - Marshalla, Rubble’a, Chase’a, Rocky’ego, Zumy i Skye, które wspólnie z dziesięcioletnim chłopcem Ryderem wyruszają na ratunek potrzebującym i stawiają czoła licznym zagrożeniom.

Wizerunek postaci

„Psi patrol” w swojej rosnącej od lat popularności wśród najmłodszych widzów, pokonał nawet Myszkę Miki. Widać to w zyskach ze sprzedaży gadżetów i artykułów spożywczych i innych, sygnowanych wizerunkiem bajkowych postaci. Produkty, na których pojawiła się Myszka Miki, ustąpiły już pozycji lidera na rzecz „Psiego patrolu”. Bestsellery sprzed lat nie pozostają jednak w tyle, ponieważ na podium pojawił się również Reksio.

Reklama

W ubiegłym roku Maspex wprowadził do sprzedaży serię płatków Lubella w opakowaniach z wizerunkiem bohaterów z bajki „Psi patrol”. Szczenięta były widoczne na opakowaniach linii płatków czekoladowych: Choco Muszelek, Choco Kulek i Choco Piegołaków (w gramaturach 250 g i 500 g). Bohaterowie „Psiego patrolu” pojawili się także na makaronach Lubella.

„Psi patrol” można oglądać na Canal+, Netfliksie, SkyShowtime, Play Now oraz na Chili.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska