Seriale TVP najchętniej oglądane przez widzów z płatną telewizją

Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych przez widzów korzystających z telewizji kablowej i satelitarnej w wiosennej ramówce zdominowały seriale z głównych anten TVP. Ratingowym hitem było „M jak miłość”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Największą widownię wśród osób posiadających dostęp do telewizji kablowej i satelitarnej w okresie od 1 marca do 25 czerwca 2015 roku zgromadził serial „M jak miłość”. Odcinek tej od lat najpopularniejszej produkcji w Polsce, pokazany 10 marca na antenie TVP2, oglądało średnio 3,80 mln osób z analizowanej grupy, co przełożyło się na 41,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął jeden z odcinków serialu „Ranczo”. Został on pokazany w TVP1 15 marca, a obejrzało go 3,55 mln widzów z dostępem do płatnej telewizji. Jego udział w tej grupie wyniósł 35,59 proc.

Na podium znalazła się debata prezydencka Bronisława Komorowskiego i Andrzeja Dudy z widownią na poziomie 3,13 mln osób (32,50 proc. udziału; emisja 17 maja). Oczko niżej uplasował się serial „Na dobre i na złe” TVP2 (2,92 mln widzów; 32,09 proc.; 8 kwietnia).

Pierwszą piątkę zamyka eliminacyjny mecz do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, który został pokazany 29 marca. Do Polsatu przyciągnął on uwagę 2,76 mln oglądających (28,60 proc. udziału).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ranczo-na-czele-seriali-cotygodniowych-strazacy-w-czolowce-raport ##

Po dwa miejsca w rankingu zajęły pozycje wyemitowane przez TVP2 i TVP1. Jedna lokata należała do programów Polsatu.

Również w rankingu dla analogicznego okresu rok wcześniej, pierwsze miejsce przypadło „M jak miłość” (4,14 mln widzów; 42,69 proc.; 17 marca 2014 roku), a na drugiej pozycji sklasyfikowane zostało „Ranczo” (3,46 mln widzów; 32,50 proc.; 2 marca ub.r.).

Podium uzupełniła tutaj msza kanonizacyjna Jana Pawła II i Jana XXIII (3,43 mln widzów; 42,29 proc.; 27 kwietnia).

W czołowej piątce znalazły się jeszcze: mecz mistrzostw świata w piłce nożnej (3,24 mln widzów; 46,80 proc.; 12 czerwca) oraz serial „Na dobre i na złe” (3,21 mln widzów; 33,64 proc.; 12 marca).

Trzy miejsca w tym rankingu zajęły produkcje Jedynki, a pozostałe dwa przypadły programom Dwójki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu