SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis sportowy TVP1 liderem, zyskał tylko „Sport Telegram”

Liderem oglądalności wśród codziennych serwisów sportowych nadawanych po głównych dziennikach jest „Sport” emitowany w TVP1 po „Wiadomościach”. Natomiast najmniej oglądających ma „Sport Telegram” TVP2, ale jako jedyny zyskał widzów.

Serwis sportowy TVP1 w okresie od 1 września do 8 października br. oglądało średnio 3,28 mln widzów. Przełożyło się to na 22,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. „Sport” TVP1 oglądać można o ok. godz. 20.00.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis ten stracił 620 tys. widzów, bowiem rok temu oglądało go 3,90 mln widzów, co dało mu odpowiednio 26,70 proc. oraz 21,61 proc. udziału.

Drugim najpopularniejszym programem z informacjami sportowymi jest ten, który TVN pokazuje po „Faktach” (o ok. 19.30). Ma on średnio 1,98 mln oglądających, a jego udział wynosi odpowiednio 14,79 proc. oraz 16,66 proc. To jednak o 340 tys. mniej niż rok wcześniej, gdy „Sport” TVN przyciągał przed ekrany średnio 2,32 mln widzów (miał odpowiednio 17,48 proc. oraz 18,92 proc. udziału).

>>> „Wiadomości” liderem przed „Teleexpress”, duży wzrost „Wydarzeń”

Niewiele mniej widzów gromadzi serwis Telewizji Polsat (nadawany po „Wydarzeniach” o ok. 19.20). Jego średnia widownia w analizowanym okresie ukształtowała się na poziomie 1,97 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 15,57 proc. oraz 15,83 proc. udziału. Przed rokiem było to 1,99 mln widzów (15,76 proc. oraz 15,40 proc. udziału).

Na czwartym miejscu plasuje się „Sport Telegram” TVP2, emitowany o ok. 18.35. Przyciąga on 1,28 mln widzów przy udziale wynoszącym 11,79 proc. w grupie 4+ oraz 7,44 proc. w 16-49. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serwis ten zyskał 160 tys. oglądających. Rok temu oglądało go 1,12 mln widzów, a udział wynosił odpowiednio 10,37 proc. oraz 6,72 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Program (stacja)

Okres

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

SPORT /SERWIS SPORT./ (TVP1)

01.09.2013 - 08.10.2013

3 276 837

22,68%

16,77%

01.09.2012 - 08.10.2012

3 895 744

26,70%

21,61%

Wirtualnemedia.pl

SPORT /SERWIS SPORT./ (TVN)

01.09.2013 - 08.10.2013

1 979 540

14,79%

16,66%

01.09.2012 - 08.10.2012

2 320 358

17,48%

18,92%

Wirtualnemedia.pl

SPORT /SERWIS SPORT./ (Polsat)

01.09.2013 - 08.10.2013

1 971 625

15,57%

15,83%

01.09.2012 - 08.10.2012

1 985 231

15,76%

15,40%

Wirtualnemedia.pl

SPORT TELEGRAM /WIADO.SPORT./ (TVP2)

01.09.2013 - 08.10.2013

1 275 416

11,79%

7,44%

01.09.2012 - 08.10.2012

1 118 175

10,37%

6,72%

 

Dołącz do dyskusji: Serwis sportowy TVP1 liderem, zyskał tylko „Sport Telegram”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mariusz
W grupie komercyjnej Jedynka już prawie przegrywa.
odpowiedź
User
To warte uwagi!
Czyzby Leeicka teraz na wizji cwiczyla na zywo miesnie kegla?
odpowiedź
User
Niezrecznosc
Chodzilo oczywiscie o Lewicka te wycwiczona na cudzych mezach!!!!
odpowiedź