Serwis Wysokieobcasy.pl ruszył w nowej odsłonie

Serwis Wysokieobcasy.pl (Agora) pojawił się w nowej odsłonie. Zmienił się nie tylko wygląd strony głównej i artykułów, ale także cały układ serwisu – zarówno w wersji na urządzenia mobilne, jak i na komputery.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Serwis Wysokieobcasy.pl ruszył w nowej odsłonie
materiały prasowe

– Nowe oblicze Wysokieobcasy.pl to przede wszystkim element uspójnienia wizualnego i funkcjonalnego serwisów Grupy Wyborcza, ale z uwzględnieniem odrębności marki Wysokie Obcasy – mówi Elżbieta Ruebenbauer, lead UX designer w „Gazecie Wyborczej”, która wraz z projektantem Michałem Przeździeckim odpowiada za projekt nowej odsłony Wysokieobcasy.pl.  

Strona zyskała bardziej przejrzysty układ, większe zdjęcia i lepiej wyeksponowane treści, co ma odzwierciedlać jej magazynowy charakter. Zmieniona typografia ma zapewnić większy komfort czytania, a nowy layout pozwolić na lepsze wyróżnienie najważniejszych tematów - czytamy w komunikacie. 

– Nowa odsłona naszego serwisu to nowe otwarcie, nie tylko w warstwie graficznej. Wiemy, czego potrzebują nasze czytelniczki. Stawiamy na pogłębione, rzetelne, jakościowe treści. Planujemy więcej wartościowych rozmów, recenzji, reportaży, kultury, treści dla kobiet z całej Polski, przygotowujemy cykle o pracy, nowych technologiach i relacjach. Na Wysokieobcasy.pl będzie jeszcze więcej przestrzeni na tematy, których nie ma w innych tytułach – wyjaśnia Monika Tutak-Goll, redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów”.  

Nowa strona główna Wysokieobcasy.pl ma łączyć świat cyfrowy i analogowy – obok treści tworzonych specjalnie dla serwisu, są na niej publikowane również artykuły z wydań papierowych „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Extra”.  

Za redesign serwisu oraz wdrożenie projektu odpowiada zespół rozwoju produktu i IT “Gazety Wyborczej”.  

Premierze nowej wersji serwisu towarzyszy też specjalna oferta subskrypcji pod hasłem “Czytaj emocje, nie algorytmy”. Kosztuje ona 1 zł za pierwsze cztery tygodnie dostępu, a skorzystać z niej mogą osoby, które w ciągu ostatniego roku nie posiadały prenumeraty w serwisie Wyborcza.pl.  

„Wysokie Obcasy” to magazyn „Gazety Wyborczej” (Grupa Agora). Tygodnik jest dostępny razem z sobotnim papierowym wydaniem „Gazety Wyborczej" i w aplikacji „Gazety Wyborczej”, a wszystkie teksty z magazynu ukazują się w serwisie Wysokieobcasy.pl. W zeszłym roku “Wysokie Obcasy” świętowały 25-lecie.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami