SFD nowym partnerem Reprezentacji Polski w ampfutbolu

Marka SFD została nowym partnerem Reprezentacji Polski w ampfutbolu. W ramach współpracy producent odżywek i żywności dietetycznej otrzymał tytuł Oficjalnego Partnera Reprezentacji i od teraz będzie wspierać zespół podczas rozgrywek.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
SFD nowym partnerem Reprezentacji Polski w ampfutbolu
fot. materiały prasowe

Amp Futbol to odmiana piłki nożnej dla zawodników po amputacjach oraz z wadami kończyn. Dyscyplina ta cieszy się rosnącą popularnością wśród kibiców, a Reprezentacja Polski może pochwalić się wieloma sukcesami na arenie międzynarodowej. 

W ramach współpracy logo SFD będzie widoczne podczas meczów oraz turniejów, w tym nadchodzącego Amp Futbol Cup, który odbędzie się już w dniach 28-29 czerwca. Oprócz działań wizerunkowych planowane są również inicjatywy wspierające rozwój ampfutbolu w Polsce. 

– Najważniejszym celem marki SFD jest wspieranie ludzi w drodze do realizacji ich celów. Ampfutbol to nie tylko sport na najwyższym poziomie, ale też prawdziwa inspiracja dla tysięcy osób. Zawodnicy pokazują siłę charakteru i wytrwałość – wartości, które są nam szczególnie bliskie. Cieszymy się, że możemy współpracować z tak wyjątkową drużyną – mówi Mateusz Pazdan, CEO SFD.  

Nawiązanie współpracy z marką SFD, to dla całego środowiska duże wyróżnienie. Jako zawodnicy mamy tylko pozytywne doświadczenia z produktami tej firmy, a teraz możemy wspólnie odnosić kolejne sukcesy. Cieszymy się, że po raz kolejny zostaliśmy zauważeni i wierzę, że dzięki tej współpracy nasza forma będzie jeszcze wyższa – dodaje Łukasz Miśkiewicz, kapitan reprezentacji Polski w ampfutbolu.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu