SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sheraton zmienił logo

Sieć hoteli Sheraton (należąca do Marriott International) wprowadziła nowe logo. Za projekt odpowiada agencja Grey New York.

Po lewej poprzednie logo Sheratonu, po prawej nowe Article

W nowym logo zachowano charakterystyczną literę "S", zmieniono krój pisma na bardziej nowoczesny oraz dodano rok założenia ("1937"). Poprzednie logo towarzyszyło marce od lat 70-tych.

Logo przygotowała agencja Grey New York.

Sheraton ma 440 obiektów na całym świecie, a w 2018 r. roczne obroty sieci wyniosły 9,2 mld dol.

Marriott International ponad dwa lata temu kupił za 13 miliardów dolarów sieć Starwood, do której ówcześnie należał Sheraton. Po tej transakcji Marriott stał się największą na świecie siecią luksusowych hoteli.

Należą do niej m.in. marki  Westin, Luxury Collection, Le Meridien, Aloft, Elements, Four Points by Sheraton czy Tribute Portfoli.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sheraton zmienił logo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl