„Show” z dodatkiem „Trafy i gafy 2010”

Najnowsze wydanie magazynu „Show” (Wydawnictwo Bauer), które pojawi się na rynku 15 marca, będzie zawierało specjalny dodatek „Trafy i gafy 2010”.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

W 40-stronicowym dodatku redakcja pisze m.in. o najlepiej i najgorzej ubranych polskich gwiazdach, zaskakujących makijażach i fryzurach oraz ulubionych butach i torebkach gwiazd. Szósty numer magazynu „Show” będzie mieć 100 stron, a ukaże się w sprzedaży 15 marca w regularnej cenie 1,99 złotych. Nakład wyniesie 520 tysięcy egzemplarzy.

Sprzedaż będzie wsparta kampanią reklamową w radiu RMF FM i RMF Classic, a także w internecie (Interia.pl). Za kreację kampanii odpowiedzialne jest Happy Hours, a mediaplan został przygotowany przez Mediaedge:CIA.

kl
Autor artykułu:
kl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day