SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Siatkarska za-dyszka w bożonarodzeniowych reklamach Plusa na kartę (wideo)

Zaczęła się kampania bożonarodzeniowej promocji w taryfie Plus na kartę. W reklamach - przygotowanych przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Media Direction - występują zawodnicy z siatkarskiej reprezentacji Polski.

Article

Spot z kampanii, pokazujący scenkę z treningu siatkarzy reprezentacji Polski jest oparty na grze słów „zadyszka” i „za dyszkę”. Ma to podkreślać, że w bożonarodzeniowej promocji w Plusie na kartę przez pierwszy miesiąc nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci kosztują 10 zł (potem 25 zł). Taka oferta będzie obowiązywać do końca br.

Siatkarze w reklamach różnych usług Plusa i Cyfrowego Polsatu występują od końca sierpnia. Ostatnio promowali SmartDom oraz nową wersję SmartFirmy.

Kampania bożonarodzeniowej promocji Plusa na kartę jest prowadzona od 9 listopada, obejmuje telewizję, kina, outdoor (citylighty) oraz internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotu Ryszard Kłosowski i TFP, a postoprodukcją - Rio De Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Siatkarska za-dyszka w bożonarodzeniowych reklamach Plusa na kartę (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TMOBILE
Do d..y
odpowiedź
User
Plus
cóż, ja jestem innego zdania. No i reklama też robi swoje - za-dyszka - w kontekście sportu i w kontekście tego, że jest za dyszkę - bardzo fajna dwuznaczność. To przyciąga ucho i oko inteligentnych ludzi, więc mi plus zaimponował.
odpowiedź
User
Cavalier
Plus już dawno wystartował z reklamami z udziałem naszych siatkarzy i ta współpraca jest chyba obopólna, bo przecież Plus od lat wspiera polską siatkówkę. Co do samych reklam to są one dobre, podobnie jak oferta, choć z pewnością nastąpią pewne modyfikacje jak odezwie się z promocjami konkurencja.
odpowiedź