SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieć Dealz zmieni logo? Trwają testy

Na elewacji uruchomionego właśnie pierwszego centrum dystrybucyjnego sieci Dealz w Polsce widnieje inne logo niż na sklepowych szyldach. Firma wyjaśnia, że trwają testy nowego logotypu.

W środę ruszyło pierwsze centrum dystrybucyjne marki Dealz w Łyszkowicach. Magazyn został zatowarowany i już obsługuje sklepy Dealz zlokalizowane w całej Polsce.

Na elewacji pojawiło się logo sieci, ale jest ono inne niż obecnie używane w sklepach. Logotyp składa się również z białych liter, ale umieszczonych na niebieskim, a nie na zielonym tle. Zastosowano w nim inny, nowocześniejszy font, a nazwa zaczyna się od małej litery.

- Sieć prowadzi test odświeżonego logo, będziemy o tym szerzej informować w najbliższym czasie - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Dealz Polska.

Obecne logo na szyldzie sklepu Dealz

Jak informowaliśmy, otwarcie nowego magazynu to jeden z elementów szerszego procesu zmian w Dealz. W najbliższych miesiącach sieć planuje wprowadzenie w Polsce programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej oraz wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych. Firma pracuje także nad optymalizacją swojego łańcucha dostaw, co pozwoli na jeszcze sprawniejszą obsługę istniejących oraz nowych sklepów.

170 sklepów Dealz w Polsce

Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu, a obecnie w Polsce działa już 170 placówek oferujących asortyment ponad 3000 produktów znanych marek. Sklepy sieci spotkać można głównie w centrach i parkach handlowych. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.

Pepco Group jest też właścicielem sklepów Pepco oraz Poundland - odpowiednika sieci Dealz na Wyspach Brytyjskich.

Dołącz do dyskusji: Sieć Dealz zmieni logo? Trwają testy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
po co ?
Zmiana na gorsze ...
odpowiedź
User
Kolory
Może zmienili by logo na mniej kolorystycznie "szwedzkie"?
odpowiedź
User
Janusz woli
Wolę Auchana.
odpowiedź