SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieć odzieżowa Logoshop odświeża swój wizerunek

Logoshop, sieć sklepów odzieżowych, odświeża swój wizerunek iwdraża nową strategię marketingową.

Sieć zmieniła swój logotyp, wprowadziła nowy systemidentyfikacji wizualnej oraz uruchomiła nowy serwis www. Hasłemprzewodnim dla działań marketingowych jest "Close 2U" (bliskoCiebie).

Celem strategii jest zwiększenie rozpoznawalności marki iwsparcie dalszego rozwoju sieci.

Za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej ipromocyjnej Logoshop odpowiadają agencja public relations PrimeCommunications z Katowic oraz agencja reklamowa Fourtka zRybnika.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sieć odzieżowa Logoshop odświeża swój wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl