SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sierocki na sobotę” oglądało 653 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Prowadzony przez Marka Sierockiego nowy program „Sierocki na sobotę” oglądało średnio 653 tys. widzów. Produkcja dała TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 1,94 mln zł.

Marek Sierocki Article

Nowy cykl „Sierocki na sobotę” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty około godz. 22.30, w okresie od 29 września do 8 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków cyklu wyniosła 653 tys. osób, co przełożyło się na 5,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył odcinek nowej produkcji z 27 października br. - zgromadził on przed telewizorami 808 tys. oglądających.

TVP2 w paśmie nadawania nowego cyklu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie był Polsat, który emitując wtedy gł. „Twoja twarz brzmi znajomo”, osiągał 11,91 proc. udziału. Druga była TVP1 (różne audycje; 9,50 proc.), a trzeci - TVN (filmy fabularne; 5,75 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była czwarta.

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków cyklu wyniosły 1,94 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Widzowie w nowym programie Marka Sierockiego mogli oglądać fragmenty występów artystów z Polski i z zagranicy zarejestrowane podczas Festiwalu Muzyki Tanecznej w Kielcach oraz koncertu Roztańczony PGE Narodowy w Warszawie. Pierwsze z tych wydarzeń odbyło się 7 i 8 września br., a drugie - 22 września.

W cyklu pojawiły się występy takich artystów, jak m.in.: Sławomir, Akcent, Weekend, Ingrid i Kate Ryan.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Sierocki na sobotę” oglądało 653 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michu
Mieć a nie mieć 2mln z reklam z powtorkowych fragmentów koncertów to jakiś tam sukces jest.
25 8
odpowiedź
User
mike
Promowanie na siłę disco polo jest żenujące. Myślałem, że Pan Sierocki posiada jakiś gust muzyczny. Jak bardzo się myliłem...
26 46
odpowiedź
User
Wielbiciel Koalicji Obywatelskiej
Promowanie na siłę disco polo jest żenujące. Myślałem, że Pan Sierocki posiada jakiś gust muzyczny. Jak bardzo się myliłem...
O gustach się nie dyskutuje !! Muzyka to muzyka najważniejsze że Polska. Jak wokalisci Disco polo śpiewali po angielsku to od razu by każdy inaczej gadał.
49 23
odpowiedź