Nowe władze w Sigmie Bis

Po tym, jak kilka dni temu z funkcji prezesa agencji mediowej Sigma Bis (należącej do PZU i Orlenu) odwołano Marcina Deca, powołano nowe władze. Zarząd spółki liczy dwie osoby i prokurentkę, zaś do jej rady nadzorczej dołączyła Paula Ziemiecka-Księżak.

bg / tw
bg / tw
Udostępnij artykuł:
Nowe władze w Sigmie Bis

W ostatnich miesiącach w zarządzie Sigmy Bis zasiadali: Marcin Dec w roli prezesa oraz dwaj członkowie: Artur Muszkiet i Tomasz Michalski, a także Anna Milewska jako prokurentka, pełniąca funkcję supervising director.

Po tym, jak kilka tygodni ze spółką rozstał się Artur Muszkiet, jego miejsce w zarządzie jako członkini zajęła Sylwia Snopkiewicz, wcześniej była szefowa marketingu firmy ubezpieczeniowej Generali. Odwołanego przed minionym weekendem Marcina Deca zastąpił w fotelu prezesa Jaromir Sroga, w przeszłości związany m.in. z Grupą Eurozet. 

Z naszych ustaleń wynika, że obecnie zarząd Sigmy Bis tworzą dwie osoby: Jaromir Sroga i Sylwia Snopkiewicz, a prokurentką w spółce pozostaje Anna Milewska. 

Nowa osoba w radzie nadzorczej

Do rady nadzorczej agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU, dołączyła Paula Ziemiecka-Księżak, związana od dekady z Energą. Z Sigma Bis pożegnał się natomiast Michał Lutostański.

Paula Ziemiecka-Księżak od połowy 2014 roku jest w radzie nadzorczej spółki Energa (w listopadzie 2015 roku objęła funkcję przewodniczącej), w 2020 roku przejętej przez Orlen.

Wcześniej pracowała przez lata w Ministerstwie Skarbu Państwa (obecnie Ministerstwie Aktywów Państwowych), w departamentach nadzoru nad spółkami Skarbu Państwa. Nadzorowała spółki z sektorów komunikacji samochodowej, żeglugi morskiej, a także energetycznego. Z resortem była związana od 1996 roku, ukończyła Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.

Z radą nadzorczą Sigma Bis pożegnał się natomiast Michał Lutostański (był w niej od początku ub.r.). W lutym br. Lutostański rozstał się z grupą PZU, w której przez ponad trzy lata był dyrektorem departamentu marketingu.

Agencja Sigma Bis działalność operacyjną zaczęła na przełomie 2019 i 2020 roku, opierając biznes na obsłudze swoich akcjonariuszy: Orlenu (ma 66 proc. jej walorów) i PZU (34 proc.). W 2022 roku Sigma Bis przy wzroście przychodów o 83 proc. do 349,57 mln zł pierwszy raz osiągnęła dodatnią rentowność netto - jej wynik poszedł w górę z 1,63 mln zł straty do 4,33 mln zł zysku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję