Sigma Bis zajmie się dla kancelarii premiera kampanią dotyczącą referendum

Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni reklamowych do kampanii dotyczącej referendum. Pokonała w nim 7 konkurentów proponując w postępowaniu najniższą cenę za usługi.

BG
BG
Udostępnij artykuł:

Dokładnie chodzi o zakup powierzchni reklamowych na billboardach i nośnikach typu digital OOH w okresie od 1 do 15 października br., zakupu powierzchni reklamowej w prasie w okresie od 2 do 13 października br. oraz zakupu powierzchni reklamowej w social mediach i internecie oraz emisji spotów wideo w kinach w okresie od 29 września br. do 13 października br. Budżet zaplanowanych przez KPRM działań wynosi ok. 3,5 mln zł.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 8 ofert. Złożyły je następujące agencje: Fabryka Marketingu (z ceną 1,59 mln zł), Tarraya (1,9 mln zł), Euvic Media (1,33 mln zł), 38PR & Content Communication (1,9 mln zł), Sigma Bis (988,9 tys. zł), Media Group (1,08 mln zł), Cityboard Media (1,87 mln zł) Mastermind Media (1,84 mln zł).

Kancelaria premiera do współpracy wybrała Sigmę Bis. 

Przetarg prowadzony był w trybie przyspieszonym. Kancelaria premiera wyjaśniła, że skrócenie terminu składania ofert (2 tygodnie łącznie z weekendami) wynika z konieczności przeprowadzenia działań informacyjnych na temat ogólnopolskiego referendum, które odbędzie się 15 października.

KPRM podkreśliła, że chodzi w szczególności o przedstawienie ogółowi społeczeństwa informacji mających na celu wyjaśnianie treści pytań i zaproponowanych wariantów rozwiązań oraz udzielenie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania obywateli na temat referendum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]