Siła bliskości w reklamie marki Diesel (wideo)

"When Together" to hasło nowej kampanii marki odzieżowej Diesel.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania marki Diesel to opowiedziane przez osiem prawdziwych par historie o fizycznym i emocjonalnym połączeniu w błogości po czasie rozłąki. Inspiracja filmu reklamowego była chęć pokazania prawdziwej więzi międzyludzkiej - w całej swej surowej, intensywnej intymności - jak opisuje twórcy reklamy z Diesel.

Kampanię można oglądać w internecie. Obok spotu na jej potrzeby przygotowano sesje zdjęciowe.

"When Together" promuje kolekcję marki Diesel o tym samym haśle.

Koncept stworzył dyrektor kreatywny marki Glenn Martens.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]