SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Silver Screen na autobusach

Warszawską Pragę zaatakowały autobusy Silver Screen

W listopadzie br. rozpoczęła się kampania promocyjna na autobusach dla nowo otwartego kompleksu kinowego Silver Screen Targówek zorganizowana przez agencję CAM - City Ambient Media.

Wschodnia część Warszawy doczekała się kina Silver Screen w Centrum Handlowym przy ul. Głębockiej. Na ulice stolicy wyjechały trzy autobusy komunikujące zamieszczoną na nich kreacją główne cechy wizerunku kin Silver Screen - nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie. Na uwagę zasługuje również zastosowana przez Silver Screen strategia reklamowa.

Reklama autobusowa jako medium uzupełniające do całej kampanii zintegrowanej komunikacji marketingowej prezentuje bardzo wyspecjalizowane podejście. W rezultacie na ulicach Targówka i Centrum Warszawy będziemy oglądać trzy różne kreacje, skierowane do trzech różnych segmentów docelowych Silver Screen. Przykład rotacji i trzech kreacji to wyraz rosnącej precyzji nadawców reklamowych w ich komunikacji marketingowej ze swoimi klientami.

W kampanii autobusowej Silver Screen wykorzystany został największy format: King Size znajdujący się po lewej stronie autobusu. Format ten jest widoczny nawet z daleka, co pozwala właściwie wykorzystać możliwości oddziaływania nietypowego nośnika reklamy.

Podstawową zaletą reklamy transit advertising jest jej mobilność. Pozwala ona na dotarcie do potencjalnych klientów, a w szczególności do osób pozostających poza zasięgiem innych mediów. Koszt takiej reklamy jest niższy od innych form reklamy zewnętrznej.

Dołącz do dyskusji: Silver Screen na autobusach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl