Simon Gill chief experience officerem w agencji Isobar

Simon Gill, chief creative officer w agencji Isobar (należy do Dentsu Aegis Network) w Wielkiej Brytanii, został mianowany na stanowisko chief experience officera na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na nowym stanowisku Simon Gill nadal będzie pracować w biurze agencji w Londynie. Będzie raportować do Jean Lin, dyrektora generalnego Isobar. Pełniąc nową rolę będzie także nadzorować prace zespołu kreatywnego brytyjskiego oddziału Isobar, do czasu mianowania jego następcy.

Równocześnie szefowie Isobar mianowali Daniela Sytsma na stanowisko chief design officer na region EMEA. Jest on założycielem i dyrektorem kreatywnym w Studio Kraftwerk, butiku z Amsterdamu, który został przejęty przez Dentsu Aegis Network w 2016 roku. Pozostanie w Amsterdamie i będzie podlegał Svenowi Hubertsowi, dyrektorowi ds. rozwoju strategicznego w regionie EMEA.

Gill i Sytsma będą współpracować z krajowymi liderami Isobar oraz szefami działów kreacji i experience , by rozszerzać usługi, które agencja Isobar świadczy dla swoich klientów, m.in. dla Philipsa i Diageo.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe