Simplus Team "Dziewczyna"

Euro RSCG Warsaw - przygotowało najnowszą kampanię Simplus Team "Dziewczyna"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała najnowszą kampanię multimedialną w telewizji, radiu, prasie, Internecie, oraz na materiałach BTL w miejscach sprzedaży dla marki Simplus Team.

Celem kampanii Simplus Team jest przedstawienie najlepszej oferty na rynku telefonów komórkowych na kartę: 39 gr z VAT za minutę do 7 Swojaków, a do pozostałych jedynie 78 gr z VAT. Pomysł kreatywny oparty jest na scenie z uniwersyteckiego korytarza, którym podąża atrakcyjna dziewczyna. Na plecach widzimy napis: "78 gr dla wszystkich". Następnie kamera pokazuje dziewczynę z przodu, gdzie na obfitym biuście dostrzegamy napis "39 gr dla Swojaków". Dziewczyna jest uosobieniem oferty, a cały korytarz patrzy na nią z podziwem. Przekaz jest dodatkowo wzmocniony komentarzem lektora: Najlepsze warunki!

Kampania potrwa do końca lutego. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się McCann Ericsson.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu