Sinsay w nowej kampanii zachęca do marzeń o wakacjach

Marka odzieżowa Sinsay ruszyła z kampanią pod hasłem „Poczuj lato, poczują swoją Aurę”, za której koncept oraz realizację odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network). Zachęca w niej nie tylko do marzeń o zbliżających się wakacjach, ale przeżywania tego czasu w swoim własnym stylu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Sinsay w nowej kampanii zachęca do marzeń o wakacjach

– Kampania Aura to zaproszenie do tworzenia własnej definicji lata – bogatej w emocje, ruch, swobodę, pełnej drobnych chwil, które zostają w pamięci. W letniej ofercie Sinsay znajdziemy dosłownie wszystko do stworzenia wakacyjnego looku. Od stylizacji na plażę, festiwal, po praktyczne akcesoria na co dzień, w tym dodatki do domu – komentuje Marta Fijał, brand manager Sinsay.

Centrum działań marki stanowi spot wideo.

– Rozpoczęcie współpracy z rozwijającą się w niezwykłym tempie marką Sinsay jest dla nas dużym wyróżnieniem. Cieszymy się, że nasze holistyczne spojrzenie na komunikację wychodzące poza klasycznie rozumiany modowy edytorial spotkało się uznaniem klienta. Obecność stworzonej przez nas komunikacji na wielu europejskich rynkach jest czymś z czego jesteśmy po prostu dumni – mówi Miłosz Jacyna, digital content managing director Havas Play, Havas Media Network.

Międzynarodowa aktywność

Spójne działania komunikacyjne zostały zaplanowane na 18 europejskich rynkach, obejmując zarówno przestrzeń sklepów stacjonarnych Sinsay, ale także działania w ramach e-commerce oraz aplikacji Sinsay. Ponadto kampania obejmuje aktywności offline (TVC/BBS/kino/radio/OOH/DOOH), jak i kanały digital (Video&Edytorial), ze szczególnym uwzględnieniem social mediów oraz współprac influencerskich w Polsce oraz na 4 europejskich rynkach.

Polska odsłona kampanii została dodatkowo wzmocniona współpracą i wykorzystaniem kultowego utworu Mandaryny - “Ev’ry Night”, który przywołuje klimat beztroskich wakacji i stanowi muzyczną klamrę całego projektu.

Za strategię kampanii, koncepcję kreatywną, egzekucję i produkcję odpowiada zespół Havas PLAY (Havas Media Network). Autorką zdjęć do kampanii jest Dorota Szulc, materiały video wyreżyserował Kuba Kędzia.

Klient został pozyskany w drodze przetargu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]