Sitcom Polsatu przegrał z konkurencją

Emitowana w środowe wieczory w Polsacie trzecia seria sitcomu "Ikto tu rządzi?" cieszyła się mniejsza popularnością niż propozycjekonkurencji. Serial z udziałem Małgorzaty Foremniak i BogusławaLindy miał też mniej widzów niż Polsat w tym samym paśmie rok temu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność trzeciej serii "I kto tu rządzi?" wyniosła1,8 mln widzów, co dało nadającej serial stacji 12,97 proc. udziałuw grupie 4+ i 16,05 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych na zlecenieWirtualnemedia.pl.

Rok temu, w tym samym paśmie (środy 20.00 - 20.30), Polsatcieszył się większą popularnością - kanał oglądało wtedy 3,11 mlnwidzów, co dało mu odpowiednio 21,97 proc. i 21,95 proc.udziału.

W paśmie emisji "I kto tu rządzi?" Polsat był dopiero stacjączwartego wyboru. Liderem była emitująca "Barwy szczęścia" TVP 2,która miała 3,29 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazł się TVN("Uwaga!""W11 - Wydział Śledczy"; 3,15 mln), natomiast trzeciąlokatę zajęła TVP 1 (m.in. "Sport", "Pogoda" i filmy; 3,04mln).

Z danych wynika, iż serial najchętniej oglądały kobiety, widzowieod 10 do 15 lat, między 35 a 54. rokiem życia i powyżejsześćdziesiątki, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby zwykształceniem podstawowym.

Na reklamach nadawanych wokół trzeciej serii "I kto tu rządzi?"stacja zarobiła w sumie 7,4 mln zł (dane cennikowe, bezrabatów).

Jesienią Polsat pokazać ma kolejny sezon sitcomu. Zdjęcia dotrzynastu nowych odcinków zakończyły się z końcem maja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu