SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Skąpiec.pl nawiązał współpracę z InPost

Serwis Skąpiec.pl (Ringier Axel Springer Polska) - porównywarka cen w Polsce - nawiązał współpracę z InPost. Obok ofert poszczególnych dostawców od teraz znajdują się oznaczenia o bezkontaktowej dostawie do Paczkomatów.

Article

Na platformie Skąpiec.pl uruchomiono nową funkcjonalność, która ma ułatwić użytkownikom zakupy z zachowaniem standardów bezpieczeństwa. Przy ofertach znajduje się teraz oznaczenie InPost Paczkomaty przy sklepach, które umożliwiają bezkontaktową dostawę. Użytkownicy posiadający dodatkowo aplikację InPost mogą odebrać przesyłkę bezdotykowo. - Przeglądając oferty nasi użytkownicy mogą z łatwością wybrać te z dostawą do Paczkomatu, która ogranicza bezpośredni kontakt z drugą osobą. Chcemy, aby nasz serwis pomagał w wyborze nie tylko najdogodniejszej oferty cenowej, ale również dostarczał przydatnych informacji dotyczących bezpieczeństwa zakupów - argumentuje Tomasz Świta, business owner Skąpiec.pl.

Rafał Brzoska, prezes InPost podkreśla, że niezwykle ważne jest aby – zgodnie z zaleceniami epidemiologów – ograniczyć kontakt między ludźmi do minimum. - Dla robiących e-zakupy dostępnych jest już ponad 6 tys. Paczkomatów® w całej Polsce – są one w pełnej gotowości do pracy 24 godziny na dobę, przez wszystkie siedem dni w tygodniu - podkreśla.

Popularnością w ostatnim czasie na Skąpiec.pl cieszą się produkty związane z ochroną zdrowia oraz wspomagające pracę zdalną. O 62 proc. wzrosło zainteresowanie użytkowników kategorią „Laptopy", a o 160 proc. kategorią „Drukarki". Artykuły takie jak termometry lekarskie i środki dezynfekcji notują rekordowe wzrosty wyszukań od 2 tys. proc., aż do 18 tys. proc.

Serwis Skąpiec.pl, należy do Ringier Axel Springer Polska, od 2019 roku stanowi część kompleksowego rozwiązania dla e-biznesu – Moneteasy. Miesięcznie odwiedza go ponad 4 mln unikalnych użytkowników. Ruch w marcu br. wzrósł o ponad 23 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.

W lutym br. Ringier Axel Springer Polska, wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska. Witryny i aplikacje RASP miały 76,1 proc. zasięgu (wobec 73,72 proc. rok wcześniej), 21,22 mln użytkowników, 2,18 mld odsłon oraz 22 minuty i 4 sekundy przeciętnego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Pod koniec lutego właściciel Ringier Axel Springer Polska przejął od Grupy Polska Press serwis Gratka.pl i ogłosił wezwanie do sprzedaży akcji MZN Property wydającego witryny o nieruchomościach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Skąpiec.pl nawiązał współpracę z InPost

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl