Škoda w kampanii modelu 4x4 stawia na emocje

Marka samochodów Škoda rozpoczęła nową kampanię komunikacyjną, której celem jest pokazanie, jak napęd 4x4 wpływa na komfort jazdy, poczucie kontroli i emocje towarzyszące każdej podróży.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Škoda w kampanii modelu 4x4 stawia na emocje

Kampania realizowana pod hasłem „Odkryj swoją drogę. Cel i tak osiągniesz” stawia w centrum użytkownika i jego doświadczenia oraz podkreśla szeroką gamę aut dostępnych z napędem na cztery koła.

Główną osią komunikacji jest minutowy spot telewizyjny, w którym cztery modele Škoda z napędem 4x4 prezentują możliwości tej technologii w różnych, codziennych i ekstremalnych warunkach. Spot zachęca do refleksji, czym napęd 4x4 może być dla każdego indywidualnie – od pewności na śliskiej nawierzchni, po poczucie wolności podczas weekendowej wycieczki. 

Do kampanii zaangażowano osoby, które w praktyce korzystają z napędu 4x4 w wymagających sytuacjach. Technologia znalazła uznanie w oczach drugiego wicemistrza Europy w rajdach samochodowych Miko Marczyka, który testuje ją walcząc o ułamki sekund. Z drugiej strony w wideo zobaczymy ratowników górskich TOPR. Ich udział podkreśla niezawodność technologii w górskich warunkach terenowych. Kampania pokazuje także historie menedżerki realizującej swoją pasję oraz rodziny wracającej z wypoczynku za miastem, ukazując szerokie spektrum zastosowań napędu w życiu codziennym.

Oprócz pełnej wersji minutowego spotu do telewizji powstały także 15-sekundowe wersje skrócone oraz materiały display w sieci, mediach społecznościowych i kinach.

Za koncept kreatywny i nadzór odpowiadała agencja GoldenSubmarine. Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Papaya Films. Zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu