SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SkyShowtime za 14,99 zł miesięcznie. Jest pewien haczyk

Serwis streamingowy SkyShowtime zachęca nowych subskrybentów do skorzystania z promocji. Można uzyskać dostęp do platformy za 14,99 zł miesięcznie. Opłata abonamentowa po kwartale ulega jednak zwiększeniu. 

Article

SkyShowtime reklamuje jesienną promocję m.in. w mediach społecznościowych. Osoby, które zdecydują się z niej skorzystać, nie będą mogły cały czas cieszyć się niższymi opłatami za dostęp do serwisu streamingowego.

- Promocja kończy się 27.11.2023. Po 3 miesiącach oferta odnowi się automatycznie w cenie 24,99 zł/miesięcznie, chyba że zostanie wcześniej anulowana. Możesz zrezygnować, kiedy chcesz. Promocja tylko dla nowych subskrybentów - można przeczytać na stronie platformy.

Pierwsi użytkownicy SkyShowtime cały czas płacą połowę ceny

SkyShowtime zadebiutował w Polsce 14 lutego. W ofercie serwisu można znaleźć treści od: DramWorks, Nickelodeon, Paramount+, Paramount Pictures, Peacock, Showtime, Sky i Universal. Usługa jest dostępna na telewizorach i przystawkach z systemami operacyjnymi Android TV, Tizen, WebOS, a także komputerach i smartfonach.

Użytkownicy, którzy zdecydowali się na subskrypcję do 11 kwietnia, płacą połowę ceny, czyli 12,49 zł miesięcznie. Standardowy abonament kosztuje 24,99 zł. W ustawieniach konta można przeczytać, że promocja obowiązuje do 14 lutego 2101 roku. SkyShowtime w regulaminie nie wyklucza jednak zmiany opłaty subskrypcyjnej. Pierwsi abonenci platformy mają zawsze płacić połowę tej sumy.

Obniżkę abonamentu o 10 zł można było uzyskać także od początku do końca września. Wówczas promocja nie dotyczyła trzech miesięcy, ale roku. Osobom, które z niej skorzystały dopiero po 12 miesiącach opłata wzrośnie do 24,99 zł miesięcznie.

Choć SkyShowtime posiada prawa do produkcji kilku hollywoodzkich wytwórni, to jest krytykowany za szybkie usuwanie niektórych treści. Nadal nie oferuje filmów i seriali w jakości 4K. Niedawno pytał subskrybentów m.in. o potrzebę ich wprowadzenia w specjalnej ankiecie. Mimo kilku aktualizacji aplikacji na Android TV, nie rozwiązano problemu z „przycinaniem się” odtwarzanych treści.

Z badania Mediapanelu obejmującego przeglądarki internetowe komputerów i aplikacje mobilne (bez Smart TV) wynika, że we wrześniu SkyShowtime odwiedziło blisko 1,87 mln polskich internautów (we sierpniu było to 1,67 mln). Spędzili tam średnio 43 minuty i 11 sekund, co przelożyło się na 1,25 proc. udziału w czasie i 6,29 proc. zasięgu. Więcej użytkowników miały Netflix, Player, Disney+, HBO Max, TVP VOD, Polsat Box Go i Canal+ online.

Dołącz do dyskusji: SkyShowtime za 14,99 zł miesięcznie. Jest pewien haczyk

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
R
Wbrew pozorom taka oferta (50% zniżki) może się nadal firmie opłacać, gdyż buduje lojalność (klient kilka razy się zastanowi, zanim anuluje abonament... w przyszłości już nie uzyska takiego rabatu), daje stały zysk i minimalizuje dosyć powszechne zjawisko skakania klientów między serwisami.

Dziwię się Netflixowi, iż nie przedstawił żadnej "oferty lojalnościowej" (np. niższa opłata przy zobowiązaniu rocznym).
odpowiedź