SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słaby marzec TVN

W marcu z największych stacji telewizyjnych w grupie 4+ straciła tylko telewizja TVN

Liderem rynku telewizyjnego w dalszym ciągu pozostaje TVP1 - wynika z najnowszych danych AGB Polska.

Udział TVP 1 w marcu 2005 wyniósł 24,76% i był o 0,42% niż w analogicznym okresie 2004 roku.

Tymczasem systematycznie rośnie udział w rynku TVP 2 oraz telewizji Polsat. Marzec był natomiast kolejnym miesiącem spadkowym telewizji TVN.
 
 
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, sporo zyskała TVP 2 oraz Telewizja Polsat. TVP 1 i TVN zanotowały spadek.

Warto podkreślić, że telewizja TVN zyskała w grupie 16-49 miasta.

mar-05
 4+A 16-49a 16 - 49 miasta
ChannelSHR %SHR %SHR %
TVP124,76%22,11%19,57%
TVP222,21%20,49%18,16%
Polsat17,33%20,17%17,41%
TVN14,85%16,75%19,13%
TVP 3 tot.4,58%3,32%3,14%
TV42,30%2,76%2,98%
TVN71,49%1,70%2,41%
TVN240,99%0,78%1,16%
TVPolonia0,94%0,85%1,15%
CN/TCM0,90%0,72%0,86%
Eurosport0,66%0,68%0,93%
Jetix/FoxKids0,65%0,47%0,69%
Discovery0,49%0,49%0,66%
PULS0,37%0,35%0,40%
Hallmark0,35%0,39%0,58%
mar-04
 4+A 16-49a 16 - 49 miasta
ChannelSHR %SHR %SHR %
TVP124,34%21,17%19,08%
TVP220,06%18,45%16,11%
Polsat16,87%19,75%16,53%
TVN15,39%16,93%18,14%
TVP 3 tot.5,11%4,09%3,97%
TV42,79%3,38%3,29%
TVN72,10%2,46%3,57%
TVPolonia1,34%1,24%1,54%
CN/TCM1,13%0,89%1,29%
TVN240,81%0,76%1,11%
Jetix/FoxKids0,81%0,52%0,80%
Eurosport0,61%0,49%0,69%
Tele50,55%0,60%0,89%
PULS0,47%0,43%0,45%
Discovery0,44%0,45%0,66%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Słaby marzec TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl