SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słodka rewolucja firmy Bahlsen

Bahlsen Sweet, jeden z czołowych producentów pieczywa słodkiego w Polsce przeprowadza na rynku prawdziwą rewolucję smaku. Firma nie tylko rozszerza asortyment, wprowadzając innowacyjne produkty, ale również zmienia swój wizerunek.

Bahlsen przeprowadza prawdziwą słodką rewolucję. Powstała nowa, samodzielna marka Bahlsen. Bahlsen jako producent będzie więc wytwarzał produkty pod międzynarodowymi markami Bahlsen, HIT i Leibniz.

Dla produktów asortymentu Bahlsen obowiązywać będzie nowe logo oraz nowa szata graficzna. Dotychczasowe logo ze słynnym znakiem TET pozostanie na opakowaniu w widocznym miejscu, jako swoista pieczęć gwarantująca najwyższą jakość. Będzie ono oznaczało firmę Bahlsen jako producenta i przedsiębiorstwo. Nazwa Bahlsen będzie więc oznaczała z jednej strony całą firmę, a z drugiej strony markę.

Wyróżniająca się szata graficzna pozwoli na łatwiejsze zidentyfikowanie produktu przez konsumentów. Nowe, niebieskie logo firmy Bahlsen zawiera dominujący napis "Bahlsen" oraz odpowiednią nazwę produktu. Niebieska fala na tle każdego opakowania i zachęcające zdjęcia produktów niewątpliwie przyciągną uwagę konsumentów.

"Bahlsen znany jest z tego, że nie tylko uwzględnia trendy rozwoju rynku, lecz także wyznacza te trendy. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie nowej marki. Pod tą właśnie marką wprowadzamy na rynek trzy całkowicie nowe grupy produktów: Bahlsen DELICE, Bahlsen PIERNIKI W CZEKOLADZIE i Bahlsen CIASTKA Z PIEGAMI. Jesteśmy przekonani, że przypadną one do gustu konsumentom i będą po nie sięgać codziennie, i że staną się dla nich "codzienną przyjemnością" - powiedział Scott Brankin, Dyrektor Marketingu, Bahlsen Sweet.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Słodka rewolucja firmy Bahlsen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl