“Slow” - nowy magazyn na rynku

Wydawnictwo Yoso w czwartek 26 kwietnia br. wprowadzi na rynek nowy miesięcznik “Slow”. Na jego łamach poruszane będą tematy z zakresu szeroko pojętej tematyki slow life.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na 132 stronach nowego tytułu znajdą się treści dotyczące slow life, slow fashion, slow food czy slow design. W dziale “free:zone” prezentowane będą prace młodych artystów (np. fotografików czy malarzy), natomiast dział “re:vision” podejmować ma ważne i kontrowersyjne- zdaniem redakcji - tematy. W magazynie nie zabraknie też kultury czy tematów dotyczących wychowania dzieci.

Redaktorem naczelnym i zarazem wydawcą “Slow” został Bartosz Klonowski, dziennikarz i fotograf, w przeszłości dyrektor kreatywny w agencji eMotion. Stacjonarna redakcja pisma liczy 10 osób.

Magazyn zadebiutuje w nakładzie 10 tys. egz., który stopniowo będzie zwiększany. Pismo sprzedawane będzie w sieciach Empik, InMedio i Ruch w cenie 15 zł. Wydawca planuje również wydanie elektroniczne, które dostępne dla platform Android, AppStore, a także w wersjach na PC i MAC.

Sprzedaż “Slow” wsparta będzie kampanią reklamową, która obejmie emisję spotów w Radiu Kolor oraz działania na Facebooku i za pośrednictwem Google Adwords. Kampanię przygotowała agencja eMotion we współpracy z działem promocji wydawcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"