Eska dogania RMF FM wśród młodych słuchaczy

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od czerwca do sierpnia br. było RMF FM, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od czerwca do sierpnia 2023 roku wyniósł 28,6 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik spadł o 4,6 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęła Eska z udziałem na poziomie 23,6 proc., po wzroście o 2,2 pkt. proc.

Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET, którego udział w rynku zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 8,8 pkt. proc. do 15,1 proc. Stacja awansowała z czwartej lokaty. Wyprzedziła RMF MAXX (7,5 proc.; w dół o 1,1 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-o-poranku-w-dni-powszednie-ii-kwartal-2023-rmf-fm,7169481008092801a ##

Czołową piątkę uzupełnia Antyradio, które przed rokiem było szóste (4,1 proc.; bez zmian).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat